Vi är inte nöjda förrän du är det. Om produkten inte lever upp till dina förväntningar, eller om du fått fel färg på strumporna, hör av dig till säljaren med ditt beställningsnummer, så fixar de det. 

Om du ångrar dig

Har du köpt någonting som inte känns helt rätt? Oroa dig inte, sånt händer. Du kan ångra köpet inom 14 dagar från det att du fått hem produkten.  Tänk på att du inte får använda produkten eller byta plomberingen (gäller produkter som listas längre ner).

Här kan du skapa ett RMA Retur Ärende genom att fylla i ett standardformulär. Säljaren kontaktar dig sedan genom att maila ut retur instruktioner. Skicka inte några produkter i retur innan du fått retur adress och instruktioner av säljaren

Du får tillbaka pengarna så snart produkten kommit tillbaka eller om du kan visa att de har skickats tillbaka. Du måste själv betala returfrakten och produkten ska förpackas väl (gärna i samma förpackning som den kom i). Skicka gärna som spårbart, för kommer paketet bort på vägen till säljaren får du inte tillbaka pengarna.

Tänk på att ångerrätten inte gäller om plomberingen är bruten för dessa produkter:

Underkläder och set av underkläder. Badkläder. Peruker och löshår. Piercingsmycken och örhängen. Kosmetiska produkter (inklusive hår- och hudvårdsprodukter och parfymer). Självhäftande produkter som används direkt på huden. Digitala ljudupptagningar, såsom CD-skivor, DVD, data- och TV-spel etc. Alla typer av s.k. in-ear-hörlurar (d.v.s. hörlurar som sätts inuti örat). Med ovan liknande eller jämförbara Produkter.

Avbeställa eller ändra beställning

Du kan avbeställa en ordern utan extra kostnad om den inte blivit Behandlad / Skickad. Kontakta säljaren så hjälper de dig.

Garanti och reklamationsrätt

Det står i annonsen eller i infon som följer med produkten vad den har för garantitid. Beroende på vad det är för produkt hanteras vissa garantiärenden av tillverkaren eller av auktoriserad verkstad och ibland direkt av oss. Hör av dig om du är osäker på vad som gäller för produkten du är intresserad av.

Alla produkter på Znabbt.se säljs i enlighet med konsumenträttsliga regler. Beställningsbekräftelsen vi mejlade dig gäller som garantibevis, så ta med det vid reklamationer.

Vid fel som varken orsakats av dig eller uppstått som följd av felaktigt användande, repareras eller ersätts produkten på bekostnad av den enskilda säljaren, inklusive fraktkostnader.

Vi på Znabbt.se eller säljaren gör alltid en bedömning på produkten när du gör en reklamation eller vid garantiärenden. Om det är fel på produkten eller om du fått fel produkt, bekostas returen av säljaren.

Pengarna tillbaka

När butiken har godkänt din retur får du tillbaka pengarna på samma sätt du betalade (exempelvis kreditkortsköp betalas tillbaka till ditt kreditkort).

Kundtjänst - vi hjälper dig

Vi har som mål att besvara samtliga ärenden inom några dagar, och vi gör alltid så gott vi kan för att uppfylla det målet även under dagar då vi inte är fullt bemannade.