Från klick-klick till kläm och känn

Det är lätt att bli överväldigad av alla hundratusentals produkter från hundratals butiker / säljare på ett och samma ställe, vi vet. Men oroa dig inte. Vi har gjort det enkelt för dig att hitta och beställa. Alla produkter skickas sen från respektive butiks eget lager, så har du beställt från flera butiker kommer de i olika leveranser. Alla produkter är inklusive moms och det är billig frakt, oavsett hur mycket du handlar.

Vi förstår att du vill ha dina varor Super Znabbt efter att du klickat hem dem. Därför fixar våra säljare din beställning inom 24 timmar (alla helgfria vardagar) så att du kan klämma och känna på dina nya fynd inom 1-5 arbetsdagar. För tunga/otympliga produkter blir du kontaktad inom 5 arbetsdagar från att du fått beställningsbekräftelsen för att bestämma tid för leverans.

När allt är fyndat och betalt får du en beställningsbekräftelse i mejlkorgen. Där står allt om ditt köp och ditt beställningsnummer.

Försenad leverans

Säljaren mejlar dig så snart de får reda på om en leverans dröjer eller om säljaren av någon annan anledning inte kan skicka det du beställt. Säljaren tar itu med förseningen så fort den dyker upp.

Transportskador

Skramlar det oroväckande om paketet eller syns en repa? Meddela säljaren och transportbolaget så fort du kan om du misstänker att produkten skadats under transporten. Det gäller både skador du kan se och inte se, så ta försiktigt bort förpackningen och undersök produkten noga. Tänk på att inte använda produkten och spar förpackningen så att säljaren kan undersöka den. Beroende på hur stor skadan är byter säljaren ut produkten eller så återbetalar de dig.

Outhämtade paket

Om du inte hämtar ut ditt paket i tid och det skickas tillbaka till säljaren, får du naturligtvis tillbaka köpbeloppet senast 14 dagar efter vi fått reda på att paketet returnerats till säljaren.